Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Regjistrimi i popullsisë në Shqipëri i Përgjithshëm



Γενική απογραφή του πληθυσμού στην Αλβανία Την γενική απογραφή του πληθυσμού της Αλβανίας, βάσει εθνικότητας και θρησκεύματος, ανακοίνωσε ο υπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Γκένσι Πόλο. Η απογραφή, κατά τον Πόλο, θα πραγματοποιηθεί το 2011 και θα αποτελέσει τη βάση πολλαπλών δεδομένων για την προοπτική της χώρας.

Regjistrimi i përgjithshëm popullsisë së Shqipërisë, bazuar në përkatësinë etnike dhe fetare, tha ministri për të Kryeministrit Gkensi Pol. Inventarit në Polin, do të mbahet në vitin 2011 dhe do të formojnë bazën e të dhënave të shumta në lidhje me perspektivën e vendit. Ο ίδιος ανέφερε ότι θα είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών και υπό την επίβλεψη δυτικών παραγόντων. Το σχετικό ερωτηματολόγιο θα αποκτήσει την πλήρη μορφή του μετά από έξι μήνες διαβουλεύσεων, επισήμανε ο Πόλο.

Ai tha se standardet evropiane dhe është i mbikqyrur nga agjentët perëndimore. Pyetësori do të fitojë formë të plotë pas gjashtë muajve të konsultimeve, theksoi Pol.






1 σχόλιο:

  1. Το ξέρω ότι δεν είναι το κατάλληλο θέμα για να γράψω την άποψή μου για το νομοσχέδιο περι ιθαγένειας αλλά ήταν πρώτο στη σειρά των θεμάτων και συνήθως αυτό κοιτούν όλοι και όχι τα παλιότερα θέματα. Καταρχάς, συγχαρητήρια για το blog σου. Είναι η πρώτη φορά που το επισκέπτομαι. Είμαι κατά του νομοσχεδίου που θέλει να περάσει το ΠΑ.ΣΟ.Κ για την ιθαγένεια για τους εξής λόγους. Πρώτον, το νομοσχέδιο αυτό δεν δίνει μόνο ιθαγένεια στα παιδιά δεύτερης γενιάς αλλά την παραχωρεί πολύ εύκολα και στους μετανάστες νόμιμους ή μη. Στο τελευταίο έχω και τις σοβαρότερες αντιρήσεις. Η μεταναστευτική πολιτική ενός κράτους δεν είναι μόνο η ιθαγένεια αλλά αποτελείται από πολλές συνιστώσες όπως α)πολιτική αφομοίωσης, β) έλενχο της μεταναστευτικής ροής γ) σύνδεση μετανάστευσης με της ανάγκες της χώρας για εργατικό δυναμικο δ)ιθαγένεια κλπ. Όταν πραγματικά θέλει κάποιος να ασχοληθεί σοβαρά με το μεταναστευτικό ολοκληρωμένα και ορθολογικά πρέπει να αγγίξει όλες αυτές τις παραμέτρους. Έτσι τουλάχιστον γίνεται στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη. Για να λύσεις ένα θέμα πρέπει να αλλάξεις όλες τις παραμέτρους που το αποτελούν προκειμένου να έχεις αποτέλεσμα, αλλιώς κάνεις μία τρύπα στο νερό. Δεύτερον, όπως γνωρίζεις η Ελλάδα είναι, λόγω της γεωγραφικής της ιδιαιτερότητας, το προπύργιο για την είσοδο λαθρομεταναστών από τριτοκοσμικές χώρες. Η νομιμοποίηση όλων αυτών κυριολεκτικά θα κατέστρεφε τη χωρά που πιστεύω και συ αγαπάς. Αν μου απαντήσεις ότι το νομοσχέδιο δεν αφορά τους μη νόμιμους τότε σου θυμίζω ότι οι Αλβανοί που ήρθαν αρχικά στην χώρα μας ήταν παράνομοι, εν συνεχεία νομιμοποιήθηκαν. Άρα ποιος μου εγγυάται εμένα ότι δεν θα γίνει το ίδιο και με όλους αυτούς!! Τρίτον, θεωρώ πως το ΠΑ.ΣΟ.Κ θέλει να περάσει τον νόμο αυτό για ψηφοθηρικούς λόγους επειδή αν καιγόταν πραγματικά για την μετανάστευση θα έκανα όλα τα παραπάνω που έγραψα. Τέλος, είμαι υπέρ στην απόδοση ιθαγένειας στα παιδιά δεύτερης γενιάς, όπως εικάζω ότι είσαι εσύ, αλλά με λίγο πιο αυστηρούς περιορισμούς, όπως να αποδίδεται η ιθαγένεια στα παιδιά δευτερης γενιάς αφού τελειώσουν την υποχρεωτική εκπαιδευση. Τελειώνοντας θα ήθελα να πω πως δεν είμαι κατά των Αλβανών ή άλλων εθνικοτήτων, αντίθετα τους συμπαθώ, απλά έχω τις παραπάνω ανησυχίες γι'αυτό και είμαι κατά. Το να χαρακτηρίζετε αυτούς που έχουν αυτές τις ανησυχίες αυτές ακροδεξιούς δεν είναι σωστό. Εγώ όπως και άλλοι που είναι κατά(όχι όλοι) απλά προσπαθούμε να προστατέψουμε τον τρόπο ζωής, την κουλτούρα κλπ αυτής της χώρας που θεωρώ ότι και συ αγαπάς.
    Ένας συνομήλικός σου (πάνω κάτω στην ίδια ηλικία είμαστε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή